Cutes Followers

Subhanallah ,ada lagi manusia yang berperangai binatang. kau beri lah petunjuk kepada hamba mu ini Ya Allah.

ASY'ARI J. ASNI - nama dah islam tapi perangai ? subhanallah ,menyerupai syaitan. manusia hanya mampu berkata ,biar lah Allah SWT yang maha esa membalas semua perbuatan nye yang menghina dan mencaci agama islam dan Allah SWT : > dia telah sesat ,kau beri lah petunjuk agar dia kembali ke jalan yang benar. semoga dia sedar akan perbuatan nye dan segera bertaubat kerana Allah SWT itu maha pengampun dan dia dengar segala permohonan dari hamba hamba-Nya.




                                         

ini lah dia manusia yang dikata kan itu ,saya copy ini dari page pesbuk. terkejut juga bila tahu ada manusia macam ni. semoga awak kembali ke pangkal jalan :) saya tidak baik dan tidak layak untuk tegur awak ,sebagai umat islam saya cuma mampu berharap agar awak jumpa jalan yang betul dan segera memohon keampunan dari Allah SWT. awak akan dapat pembalasan atas perbuatan awak ni. jangan kita menghina-Nya. k saya marah bila tengok macam ni. even kita tidak kenal tapi kita sama-sama manusia boleh berfikir dan tahu mana yang baik dan buruk. semoga awak mendapat balasan dan segera bertaubat. Amin. saya tak tahu sama ada ia benar atau tidak. Assalammualaikum : > 

No comments:

Post a Comment